Teine mitte vähem
kuulus laev oli „Queen Mary“. Tema vettelaskmise kaardis on pingeid küllaga,
kaks T kvadratuuri, mille tipuplaneetideks on Pluuto ja keskpäeva järgi ka Kuu.
Merkuur-Jupiter ühendusel Kaaludes opositsioon Uraaniga. Marss Saturniga
vastasseisus Veevalajas. Ehk on seegi näitaja, et Selena, kui kaitseingel on
koos Musta Kuuga Lõvis. Eks oleneb ka sellest, millistes märkides asteroidid
on, kuidas omavahel aspekteeritud ja palju muid nüansse, mis vajaksid lähemat
vaatlust, et aru saada, miks üks laev on uppumatu ja teine jällegi traagilise
lõpuga.
„Queen Mary“ sünd ja
asteroidid
Päike konjunktsioonis
Ixioni, Leviathani, Karma ja Stormiga Neitsi/Kaalud
Merkuur konjunktsioonis
Pandoraga Kaaludes
Veenus konjunktsioonis
Mnemosypega Neitsis
Poseidon opositsioonis
Leviathaniga Kaaludes
Scylla konjunktsioonis
Saturni ja Leukotheaga Veevalajas
Pluuto konjunktsioonis
Lacrimosaga Vähk
Põhjasõlm konjunktsioonis
Lachesisega Veevalajas
Atlantis trigoonis Requimiga
Sedna trigoonis Achillesega
Teise maailmasõja ajal
vedas laev sõjaväelasi Austraaliast Punase mere kaudu Põhja-Aafrikasse,
kusjuures nii mõnelgi reisil oli pardal 15 000 sõdurit. Sõja ajal juhtus
aga palju inimelusid nõudnud katastroof, mis kahjustas laeva mainet.
1942.a.septembris olles Ameerikast teel Iirimaale, pardal 11 000 ameerika
sõjaväelast, põrkas kokku talle vastu saadetud kergeristleja „Curacaoga“ Suur
lainer lõikas oma terava tääviga kergeristleja pardasse. Kokkupõrke tagajärjel
uppus ristleja koos 331 inimesega 430-st. Juhtus see 2.okt.1942.
Sel päeval oli Scylla
ja Charybdise ühendus Amburis kvadratuuris Karmaga Neitsis. Queen`s tegi
opositsiooni laeva Veenusele. Päeva Marss ja Päike tegid ühenduse laeva sünni
Leviathanile Kaaludes. Nädal varem sai laeva solaaraasta täis ja oli alanud
just uus.
„Queen Mary`ga“ on
seotud ka järgnev lugu. Laev, mis kunagi oli üks prestiižikamaid laineid
kündnud liinilaevu, on pälvinud maine kui enim kummitavaid. Laeva esimse klassi
basseini ümber lustivaid vaime esineb nii ohtralt, et laeva pardal
korraldatakse pidevalt tondijahte. Laeva töötajad on näinud basseini ümber
ilmumas lapse märgi jalajälgi, kuigi näha pole kedagi. Kuigi bassein on tühi,
kuuldakse veest siiski veidraid helisid. Kui basseinis on tõesti kummitused,
näivad nad kuuluvat laeva esimese merereisi aega 1936.aastal ning laeva
sõjaaegsesse teenistusse, mis algas 1940.aastal.
Samast perioodist
pärinevad ka teated Valge Daami vaimust, kes kaob samba taha, kui teda
silmatakse. Mõned ebamaised laevast kerkivad helid arvatakse olevat aga
hilisemat päritolu ning seotud 17-aastase John Pedderiga, kes hukkus pardal
puhkenud tulekahjus 1966.aastal, vaid aasta enne laeva käigust mahavõtmist.
Praegu asub „Queen Mary“ alaliselt Californias Long Beachil, kus ta on
turistide tõmbenumber, küllap osalt ka kuulduste tõttu paranormaalsetest
nähtustest laeva pardal.
Mäletate veel
uutmisajal Mustal merel Novorossiskist väljunud reisilaeva „Admiral Nahhimovi“
hukkumist (31.08.1986), milles 1243-st laeval viibinutest hukkus 398 inimest
(või 423). Sadamast väljudes põrkas laev kokku tankeri „Pjotor Vasev`ga“. Päike tegi ühenduse Merkuur-Scylla ühendusega
Neitsis opositsioonis Poseidoniga. Leviathan ühenduses Lõunasõlmega Kaaludes.
Neptuunil opositsioon Charybdisega Vähis. Väljumissadama asteroid Novorossisk
ühenduses Uraaniga, mis opositsioonis Musta Kuuga. Kokkupõrke momendil ( kell
23.20) Venemaad esinadav asteroid Russia asus MC-l. Kõik kolm „laevade õgijat“
osalised.
Viimaseks näiteks
„Estonia“ sõsarlaeva „Diana II“ vettelaskmise seisud. Algselt anti laevale
nimeks „Diana II av Slite“. Laeva lasti vette aasta varem „Estoniast (Viking
Sally) samas verfis, kus ka „Estonia“. Laev oma konstruktsioonilt natuke erines
„Viking Sally“ `st aga siiski loetakse sõsarlaevaks. Vettelaskmine toimus
31.03.1979.aastal.
5.02.1989.a tegi laev
avarii, sõites Kapellskäris kaljudele. Tõmmati lahti ja viidi dokki.Päeva Kuu
oli ühenduses Veenuse ja Scyllaga Kaljukits/Veevalaja piiril. Hetke Päike tegi
opositsiooni laeva vettelaskmise Mustale Kuule. Transiitne Leviathan ühenduses
laeva Marsi ja Merkuuri ühendusega Kalades. Transiitne Pandora opositsioonis
laeva Leviathaniga Jääras. Incidentia Kaljukitses sisuliselt suurema orbiga
laeva Scylla ja Charybdise keskpunktis.
Avariile eelnenud
kuuloomine (17.22 sag) toimus laeva Neptuunil. Avariile eelnenud
päikesevarjutus (11.09.1988) toimus 18.40 Neitsis laeva Põhjasõlmel ja
opositsioonis laeva Poseidoniga. Ja avariile eelnenud kuuvarjutus (27.11.1988)
toimus laeva Veenusel Kalades. Järjekordne näide, et varjutustel on oluline roll
sündmuste kujunemisel.
järgneb...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar