Kõrgema
sodiaagi märkide iseloomustus
Kell
– 22,5 pis – 7,5 ari. Võtmeplaneet Proserpina. Märgi mõte on korrastada aeg.
Inimese, kellel see märk on väljendunud, tema ülesanne on olla aja hoidja. Ta
peab kõike tegema õigeaegselt, muidu hakkab tema elus paljud asjad viltu
minema. Ta peab endale teadvustama, et tahes tahtmata ta mõjutab enda ümber
olevaid isikuid, kellega tal on tugevam side.
Üks näide.
Revolutsionäär Antonov-Ovseejenko, kes osales Ajutise valitsuse kukutamisest
1917.aastal, just tema peatas Talvepalees kella ja ütles ajaloolise fraasi:
„Aeg lõppes, algab uus ajastu“. Peale seda Venemaa paljudeks aastateks langes
verisesse kaosesse, oli sunnitud uuesti läbima need arengu etapid orjaajast
kuni tänapäeva välja. Antonov-Oveseejenkol, sündinud 21.märtsil 1883, oli
aktiveeritud Kella märk. Märk töötab, ta tõukab inimest tegudele. Kuid kui
inimene ei teadvusta oma missiooni, siis Kell mitte ainult tõukab teda üksi ahvatluse
teele, vaid ta haarab kaasa ka kõiki teisi.
Kellamehe ees seisab siis ülesanne olla aja hoidja
ja valvur. Ja anda teistele mõista, mis on tõeline aeg, mis on iga hetke
tõeline väärtus meie suletud maailma vaatenurgast lähtudes. Läbi Kellamehe
peaks meie maailma tulema tõeline arusaam aja loomulikust kulgemisest.Ta peab
aitma teistel siseneda, imbuda maailma arengu loomulikku protsessi. Soodustama
teiste inimeste evolutsiooni arengut ajas, aidata leida oma koht Jumalikus
harmoonilises süsteemis. Selleks on tal tarvis endal teadvustada Jumalik mõte
ja elada ise loomulikus rütmi sünkroonsuses. Kell – see on teatud Jumalik
mehhanism, kogu maailmakõiksuse projekt,
täpne süsteem koos oma kõikide osaksestega.
Aja loomulik kulgemine – see on kalendritsükkel, maailmakõiksuse
baasrütm. Kui Kellamees ise elab kalendritsükli järgi, loomuliku maailmarütmi
järgi, siis teised inimesed alateadlikult joonduvad tema järgi ja hakkavad ka
elama kalendrirütmis. Kui inimene elab loomulikus ajavoolus ja areneb
sünkroonselt koos maailmaga, täites oma rolli suure süsteemi ees, siis ta ei
kuluta asjata energiat ja ei vanane enneaegselt.
Esindajad:
G.Washington, A. Einstein, R .Diesel, A-E.Becquerel, M.de Montaigne,
N.Berdjaev, M.Gorki, H.Ibsen, N.Rimski-Korsakov, R.Vadim, A.Tarkovski.
Pegasus
–22,5 aqu – 7,5 pis. Võtmeplaneet Veenus. Tiibadega hobune, innustuse,
inspiratsiooni sümbol.Vastavalt müüdile, sai Pegast saduldada ainult kangelane
– inimene Hvarnaga. Kes sündinud selle märgiga võib kokku puutuda kõikide
muusadega, tal avanevad erinevad kunsti ja teaduse võimed. Temas võivad ärgata
erinevad loomingulise potensiaalid. Tal tekib juurdepääs kollektiivsesse
infovälja. Ta saab võimaluse kokku puutuda alginnustuse allikaga ja omada
harmooniat. See on talle antud selleks, et seda saaks teistega jagada, neid
innustada. Pegasusega on seotud loomingulised protsessid. Pegasusega kaasneb
loominguliste võimaluste teadvustamine. On oht sattuda uhkuse kiusatusse.
Tiivuline Hobune – see on loominguline tahe, mis
lendab Taevani ja laskub tagasi Maale. Märgi esindajal kasvavad tiivad aga
tiivad on vaimu hulljulgus, soov saada teda kõiki saladusi, tõusta kõrgemale
maa külgetõmbejõust. Sellisele inimesele on omane tõusta Taevasse, soov olla
teistest kõrgem. Halvimal juhul on see anne ja vaimu hulljulgus, mis väljendub
üleliigses auahnuses. Pegasuse müsteerium halvimal kujul on tiibadega langeva
ingli Lutsiferi müsteerium. Keskmise arenguga inimsel võib see olla
kujundlikult Icarus, kes Päikesele liiga lähedale lendas ja alla kukkus. Et
mitte sattuda Kurjuse süsteemi ohvriks või teenriks, peab märgi esindaja endale
aru andma, miks talle tiivad antud on ja täitma oma programmi nii nagu märk
nõuab. Parimal juhul annab märk kõrged vaimsed, usu, omakasupüüdmatuse, selged
sihid. Siis avanevad tema ees Kõrgem maailm ja ta saab prohvetliku ande.
Tiivuline Hobune on seotud ka algallikaga,
minevikuga. Märgi omanikul avanevad võimalused kokku puutuda esivanemate suure
kogemuste pagasiga, võimalusega ümber mõtestada ja muuta varasem kogemuste
potsensiaal. Pegasusega on seotud ka prohvetlikus, see annab võimaluse
modelleerida tulevikku, seepärast on väga tähtis, millist ideed kannab endas
märgi esindaja. Ja kuidas ta võib oma ideedega mõjutada kollektiivset
infovälja. Ta võib luua virutuaalse reaalsuse, pseudoharmoonia, anda valeideid,
mille järgi joonduvad teised.
Selle märgiga on sündinud paljud eredad
loomingulised isikud, kes on jätnud
tugeva jälje ja neid ei saa kuidagi märkamata jätta. Tiivulise Hobuse iseloom
on sageli terav, kangekaelne ja põikpäine. See halvimal juhul võib isiku teha
kole uhkeks ja ka ära kurnata ja ta langeb alla. Parimal juhul aga on nad
pidevas loomingulises põlemises, püüdlevad kogu aeg kõrgemate ideaalide poole.
Nad on võimelised kogu elu olema loomingulised ja seda ellu viima.
Esindajad: Peeter III,
Michelangelo, I.Sebastian Bach, C.Lindberg.
Sfinks
– 22,5 cap – 7,5 aqu. Võtmeplaneet Merkuur. Igavese saladuse sümbol. Milline on
inimese jaoks kõige salapärasem saladus? Eks ikka tema elu mõtte teadvustamine,
nii tema isikliku kui terve Elu enda mõte planeedil Maa. Sfinksi ahvatlus ja
kiusatus – uudishimu ja fataalsus.Ta ei
tohi end eraldada maailmast, ei tohi eirata informatsiooni. Kuid iga hinna eest
info kogumine ei ole talle lubatud. Ta peab leidma piiri maailma usalduse ja
Kõrgema jõu vahel. Ta peab vastutama iga oma otsuse ja sammu eest, mida teeb.
Neid
inimesi, keda on märgistatud Sfinksiga, võib iseloomustada kui saatuslikke ja
salapäraseid. Neile avanevad maailma kõiksuse saladused, nad võivad tungida
ükskõik millise saladuse lätete juurde, avada tuleviku nägemus. Neile langeb
osaks suur koorem teadmisi aga vastu pidada on suutelised vaid kõige
väärikamad. Halvimal juhul on Sfinksi müsteeria seotud mõttega, et paljudes
tarkustes on palju muresid ja kes paljundab teadmisi, suurendab ka muresid.
Sellisel inimesel tuleb leppida teadmisega, et liiga palju teada saamine,
saladuste avamine on seotud riskidega.
Need teadmised on talle liiga rasked taluda. Oidipus läks Delfi oraakli juurde,
et teada saada oma minevik ja talle avaldati hirmus variant tema tulevikust ja
ta ei suutnud vastu seista ennustusele, sattus programmi mõju alla ja
realiseeris ettekuulutuse kõige hirmsamal moel.
Kes
sündinud Sfinksi märgiga, see sageli on fataalse elukäiguga ja jagab seda
paljudele. Nad lähevad kaasa ahvatlustega, mis kokkuvõttes erinevates
variantides moodustab ühe suure fataalse liini ja sulgeb nad saatuseringi. Saadud
teadmised, informatsioon tulevikust võimaldab Sfinksil heal juhul vältida vigu
ja sellega saab realiseerida parima variandina oma saatust. Teadmised
tulevikust antakse selleks, et valides erinevate variantide seast parima, saad
olla vaba ja oma programmi parimal moel täita.Kuid selleks peab täpselt vahet
tegema Heal ja Kurjal ning selgust saama tegu-tagajärg seostest sündmustes.
Sfinks
on polimorfoorne kujund, temas on üheaegselt inimest, instinkte ja loomalikku
alget. Selle märgi esindajale on iseloomulik mõistuse jõud, loogika, kuid mitte
vähem tähtis on instinktiivne alge, mis vormib tema iseloomu. Erinevatel märgi
esindajatel võib olla erinev suhe mõistuse ja instinktide vahel. Kui Oidipusel
oli ülekaalus instinktne alge, mis lõppes traagiliselt. Siis mõistuslik alge
annab võime kontrollida oma looduslikku instinkti ja ta saab lahti rebida
saatuse rõngast, ära mõistatada Sfinksi mõistatus, saada vabadus, valida parim
tuleviku variant.
Selle
märgi esinadjate elu võib võrrelda malemänguga. Kogu aeg peab ette nägema mitu
erinevat käiku. Nad ei saa käituda ja alluda looduse instinktidele, sest see
võib nii nende elu kui lähedasi saatuslikele tagajärgedele. Kõigil Sfinksidel
oleks vaja vastata esilekerkinud küsimustele, arvestada oma käigud, läbi mõelda
tegutsemise variandid. Ta kas saab tarkuriks ja on võimeline vastama kõikidele
küsimustele või satub perspektiivitu tulevikku ja kaotab selle malemängu, mis määrab ära tema edasise
saatuse. Sfinksidel on võime modelleerida sündmusi, kuid selleks peavad nad
kõik „Jah“ ning „Ei“ variandid läbi kaaluma ning ei tohi teha ühtki liigset
sammu.
Sfinksi
müsteeriumist võib välja valida üks kahest rollist: kas ise teistele
mõistatusküsimusi esitada, nagu seda tegi Sfinks või neid lahti mõistatada, nagu
Oidipus. Kui ei järgita ühte neist rollidest, siis elu ise hakkab
mõistuküsimusi esitama. Selle märgi esindajate hulgas on palju maletajaid, uurijaid,
programmiste, matemaatikuid, kes lahendavad loogilisi ülesandeid. Halvimal
juhul nad seavad teistele fataalse programmi, sombeeruvad, kaotavad valikute
õiguse. Nad räägivad õigust kuid mitte tõde. Nad annavad maailmale teadmisi,
mis suurendavad maailma leina ja neis ei ole Jumalikkust.
Sfinks
– see on midagi ebareaalset, kimäär, kes eksisteerib virtuaalses maailmas. See
on mingi fantoom, mis võib laguneda kildudeks, kui puutub kokku reaalsusega.
Selle märgi esindajale on omane püüd elada virtuaalses reaalsuses, luua
utoopiat ja muinasjutte. Ta võib elada mustuses ja kaoses, kuid ise arvab, et
tal on kõik korras ja hea. Nende illusoorne maailm võib laguneda ja siis nad
kaotavad elu mõtte ning muutuvad fatalistideks. Sfinkslased püüavad omi mõtteid
materialiseerida ja kui nad ise elavad virtuaalses reaalsuses, siis võivad oma
utoopilised ideed ka ellu viia. Nad võivad teistele inimestele sisendada
ettekujutluse illusoorsest maailmast ja ümbritsevad usuvad neid ning järgivad
neid.
Esindajad: Vanga,
D.F.Strauss, I.Kurtshatov, S.Eisenstein, E.Braun.
järgneb...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar