pühapäev, 12. märts 2023

Hinge tee

 

FB.12.märts 2023.  Margot Veidemann Hinge tee

Vastates minuni jõudnud küsimustele ...

Astroloogia põhineb osaliselt teaduslikul ehk kontrollitaval teabel, mis puudutab konkreetseid taevaseid planeetide asetusi. Seda osa astroloogiast on võimalik õppida lihtsalt kõigil, kes vähegi viitsivad. Tuginedes vaid sellele osale astroloogiast, on tulemuseks midagi, milles pole hingestatust.

Teine osa astroloogiast on energeetiline ehk silmale nähtamatu. Astroloogia on lisaks teaduslikule poolele ka töö energiatega. Seda osa on raske seletada analüüsivale mõistusele.

Me võime koostada astroloogilise kaardi ja vaadelda seal olevaid sümboleid kui elutuid tähti, numbreid jne. Kuid kõigel siin maal on Teadvus. Samamoodi planeetidel. Siinkohal võiks justkui lüüa astroloogia lahku kaheks – „tavaline astroloogia“ ja esoteeriline astroloogia. Mina väidan, et tegelikult on see kõik üks tervik. See, kui sa veel energiaid ei taju, ei tähenda, et see ei tööta.

Igal meie tegevusel on alati tagajärg. Meile kehtivad Unversumi seadused.Kuna iga inimene on ainulaadne, siis ainult astroloogia teaduslik pool ei võimalda meil Hinge sisemusse vaadata, mõista meie päris olemust ja võtta teadlikult kasutusele meie ainulaadset potentsiaali. Siinkohal võiks küsida, kas astroloogiat on võimalik üldse õppida? Nii nagu eespool kirjutasin, siis meil kõigil on võimalik õppida ära astroloogia tehniline faktiline pool.

Mis puudutab astroloogia nähtamatut poolt, siis siin algab meie individuaalne eneseareng. See, kuidas me suudame hakata mõistma ja tunnetama planeetide energiaid, nägema sügavamaid seoseid astroloogilistes kaartides, on seotud juba suures osas sellega, milline on meie enda Teadvuse piir. Millised on meie isiklikud teadvuse piirid. Teadvuse piiride laiendamisega suureneb tunnetamine, terviku nägemine, Selgelt Nägemine.Kas on võimalik õppida oma teadvuse piire avardama? Jah, kuid see eeldab juba mugavustsoonist väljumist, mis ei ole mugav. Sa pead olema kannatlik, järjepidev ja pühendunud.

Teekond hõlmab oma isiklike valukohtade vabastamist. Astroloogia pöördub siinkohal sissepoole.

Ehk siis mina peegeldun Maailmas.

Seda osa saab õppida iga inimene iseseisvalt. Ja seda ei ole võimalik õpetada kursusel. Teadlik õpetaja saab küll suunata ja käivitada meis miski, kuid mitte enamat.Kuna peegelduse termin tekitab paljudes väärarusaama, siis ma püüan seda paremini lahti seletada. Sõna peegel võib tõesti eksitada. Inimesed vahel küsivad, et kui teine inimene käitub minuga inetult, näiteks tõstab häält, siis kuidas saab see inimene olla minu peegel, kui mina ise ei tõsta kunagi kellegi peale häält? Kui sa nii küsid, siis vastus on, et ei saagi.

Seda aga ei peaks tõlgendama sõna sõnalt. Peegeldus tähendab eelkõige seda, et teine inimene aitab tuua meis nähtavale meie sees oleva ebakõla, olgu selleks siis mis iganes negatiivne teema meis. Meil on oluline meid häirivas olukorras keskenduda sellele, mis TUNDE teise inimese vali hääl meis tekitab. Mitte mõelda, et millal mina ise kellegi peale häält tõstsin 😊

Meil tekib igas olukorras alati mingi TUNNE. Ehk, kui ma tunnen sellel hetkel hirmu, alaväärsust või muud tunnet, teise valju hääle tõttu, siis mul on vaja tekkinud tunde kaudu minna vaatama endasse, mis on selle tunde taga. Selle taga võib olla vabalt minevikus juhtunud valukogemus ja teise vali hääl lihtsalt aktiveerib, toob nähtavale minu vana valu.

Ja kui ma nüüd selle tunde taha ei vaata ja endas olevat ebakõla vabaks ei anna, siis tuleb uus olukord uue inimesega ja ma tunnen taas sama tunnet. Seetõttu öeldakse, et maailm on meie peegel.

Eelnev aitab ka seletada asjaolu, miks näiteks harmooniline planeediseis ei ole alati inimese elus tuntav kui õnn, kergus, vedamine. Prognoos ehk täpsete planeediseisude kirjeldus ja energiate kirjeldus seletab potentsiaali ja võimalust energiat kasutada või mitte.

Ka see, kas planeedid juhivad mind, või mina valin kuidas elada, sõltub minu teadvuse piiridest. Sõltub minu enesearengust.

On oluline teadvustada endale ka seda, millisel tasandil ma üldiselt oma eluga hetkel olen. Neid tasandeid võib olla palju erinevaid – näiteks ellujäämistasand, heaolutasand jne Olles ellujäämistasandil, ei ole mõistlik analüüsida astroloogilist prognoosi, vaid tuleb keskenduda inimese elus reaalsele praktilisele abile.

Kuid, kui sa oled näiteks heaolutasandil ja tegeled ka enesearenguga, saab terviklik astroloogiline teadmine olla sulle suureks abiks edasi liikumisel.

Sellised mõtted seekord 😊

 

Kommentaare ei ole: