reede, 7. juuni 2019

Uppumatu 401 - 2


RMS Titanic ehk Royal Mail Steamer (kuninglik postiaurik)

Mõte ehitada Titanic (Olympic tüüpi laev) tuli omanikult.Tema idee järgi pidi laev tulema suursugune, uhke, luksuslik ja imposantne. Rahuldama kõrgklassi kõiki vajadusi. Tema oli ka üks projekti autoritest. Laeva joonised kinnitati 28.juulil 1908.

Päike Lõvis kvinkunksis Titaniaga Kalades
Marsil ühendus Scyllaga Lõvis
Jupiteril ühendus Musta Kuuga Lõvis
Veenusel ühendus Charybdise, Atlantise ja põhjasõlmega Vähis 

Merkuuril ühendus Neptuuniga Vähis ja see ühendus opositsioonis Uraaniga
Titanic oli keskmine kolmest liinilaevast, mille White Star Line tellis Southampton – New York kiirliinile. Esimesena valminud Olympic tegi avareisi 1911. aasta juunis. Kapteniks oli ka siis Edward J. Smith. Kuna Titanicust endast väga palju pilte ei olnud ja filmiklippe üldse mitte, siis kasutati hiljem Titanicuga juhtunu illustreerimisel väga palju kaadreid Olympicust. Karjääri vältel elas Olympic üle paar kokkupõrget, teenis sõja ajal vägede transpordilaevana ja lammutati 1935. Seitse nädalt peale Titanicu põhjaminekut pidi Olympic äärepealt sõitma Cornwallis Land´s Endi juures madalikule. Juhtunu vaikiti maha, sest keegi ei soovinud uut suurt kära.

Seeria kolmas laev pidi algul nimeks saama Gigantic, kuid Titanicuga juhtunu õnnetuse järel nimetati ümber Britannicuks. See valmis 1914, kuid liinile ei jõudnud, sest Briti valitsus võttis ta teenistusse hospitallaevana. 21.novembril 1916 sõitis laev Egeuse meres miini otsa ja uppus. Vraki avastas 1976.aastal tuntud Prantsuse mereuurija Jacques Cousteau.

Olympicu sünd (vettelaskmine) toimus Päikese ja Jupiteri ühendusega Kaaludes (Titanicu vettelaskmisel Päike kvin. lõunasõlmega). Hästi sümboolne see ühendus, Jupiter Olümpose valitseja! 

Kaalude keskel omavahel ühenduses Merkuur, Olympia, Veenus ja Marss. Ehitusnumber 400 on Ducrosa, ühenduses Neptuuniga Vähis.
Must Kuu Skorpionis kvadratuuris Leviathaniga Lõvis.
Uraanil täpne opositsioon Neptuuniga. 

Et kaks laeva on sisuliselt nagu vennad, seda näitab laeva vettelaskmise kaardis Olympia ja Titania väga täpne ühendus Kaaludes, ühendusega liituvad siis ka planeedid Kaaludes. Titanicu ehitusnumber 401 (Ottila) on Olympicu kaardis 24 Jääras opositsioonis siis Päike-Jupiter ühendusega. Ja Olympicu ehitusnumbri 400-ga (Ducrose) üsna täpses kvadratuuris.

Titanicu ehitusjoonised kiideti heaks 28.juulil (31) 1908. Päike Lõvis trigoonis Saturniga Jääras. 28.juuli oli ühtlasi Kuu loomise päev, 4 kraadi Lõvis.


Ehitusnumber 401 (Ottila) Skorpionis kvadratuuris Musta Kuuga Lõvis. Marsil ühendus Scyllaga Lõvis.
Charybdisel ühendus põhjasõlmega Vähis.
Merkuur ühenduses Angeliga Vähis.
Uraanil ühendus Poseidoniga Kaljukitses.
Titania ühenduses Varunaga Kalades.
Jääras on Saturnil, Orcusel ja Sednal täpne kolmikühendus. Kõik kolm retrograadsed. See seis on ka laeva tellimise ajal peaaegu sama, Saturn natuke eemal.

Veel on sel ajal Graves ühenduses Rip´iga Sõnnis.
Memnon ühenduses Pluuto ja Apophisega Kaksikutes.
Lucifer opositsioonis Saturniga Jääras.
Medusa ühenduses Merkuuriga Vähis.
Samas Angel on samuti ühenduses Merkuuriga ja Harmonia ühenduses Chaosega Veevalajas. Ajastu pingete kasvule viitas Pluuto täpne kvadratuur Erisega.

Laeva peakonstruktor oli Thomas Andrews (7.02.1873-15.04.1912). Tema kosmogrammis on Päike ühenduses Titaniaga Veevalajas opositsioonis Musta Kuuga ja kvadratuuris Pluutoga Sõnnis! Saturnil ühendus Thomasega Kaljukitses. Konstruktori seosed laeva joonistega. Chiron laeva jooniste Saturnil.



Laeva hukkumise seosed kosmogrammiga. Päike Thomase Neptuunil (ta ise jagas laeva saatust). Saturn tema Pluutol. Pluuto arvatavasti tema Kuul.
Teiseks konstruktoriks oli J.B.Ismay ise (12.12.1862-17.10.1937). Kosmogrammis Titania, põhjasõlme ja Thomase täpne kolmikühendus Amburis. Tähenduslik on ka täpne Charybdise ja Scylla ühendus null kraadi Kaaludes ning ühends ka Saturniga. Kolmik on opositsioonis Neptuuniga. Laeva konstruktsioonis tehti oluline viga. Veekindlad vaheseinad oleks pidanud ulatuma peatekini. Sellest, et laev siiski upub sai varsti aru T.Andrews ja mõistis ka tehtud vea saatuslikkust.

Jooniste Leviathan Amburis asus tema (Ismay) Päike-Veenus ühendusel. Titania tema Chironil. Jooniste Pluuto tema Mustal Kuul.  
Enne jooniste heakskiitu oli Kuu varjutus 21 Kaljukitses (13.07.1908). Sinna kraadi tuli laeva tellijale üleandmise aegne Must Kuu.



Laevahuku seosed kosmogrammiga. Laeva Pluuto Mustal Kuul. Laeva Jupiter tema planeetide kogumikul mille moodustavad Merkuur, Titania, põhjasõlm, Veenus ja Päike Amburis.
Titanic oli siiski projekteeriate unelmate laev. Liiga kõrged olid ambitsioonid ja uhkeldamise soovid. Sellele viitavad näiteks Icarose ühendus lõunasõlmega laeva tellimisel. Phaeton Pluuto ja põhjasõlme keskpunktis Kaksikutes ning Daedaluse ühendus Jupiteriga. Lendamisega seotud asteroidid sümboliseerivad ka liiga kõrget lennukust, reaalsusega mittearvestamist, võimaluste ülehindamist jms. 

järgneb...

1 kommentaar:

Ganesh ütles ...

Võrdlemisi huvitav on nn Titanic´u huku ja Föderaalreservi loomise kaarte võrrelda. Ühe legendi järgi aeti Titanic´u nime all tuntuks saanud laev meelega põhja, et selle käigus likvideerida sujuval viisil oponente, kes segasid Föderaalreservi loomist. Ülirikaste maailmas on suur laev ja väga suur hulk inimesi lihtsalt peenraha, peaasi et saaks sujuvamalt oma äri ja võimu kasvatada.

Kui on palju vaba aega, ei teeks paha ka võrrelda Eesti Vabariigi 1991.a. ja tollesama Föderaalreservi (23.detsember 1913, Washington) loomise kaarti. Maailm on ikka väga väike ning aeg on samuti väga suhteline.