RMS
Titanic ehk Royal Mail Steamer (kuninglik postiaurik)
Mõte ehitada Titanic
(Olympic tüüpi laev) tuli omanikult.Tema idee järgi pidi laev tulema suursugune,
uhke, luksuslik ja imposantne. Rahuldama kõrgklassi kõiki vajadusi. Tema oli ka
üks projekti autoritest. Laeva joonised kinnitati 28.juulil 1908.
Päike Lõvis kvinkunksis
Titaniaga Kalades
Marsil ühendus Scyllaga
Lõvis
Jupiteril ühendus Musta
Kuuga Lõvis
Veenusel ühendus
Charybdise, Atlantise ja põhjasõlmega Vähis
Merkuuril ühendus
Neptuuniga Vähis ja see ühendus opositsioonis Uraaniga
Titanic oli keskmine
kolmest liinilaevast, mille White Star Line tellis Southampton – New York
kiirliinile. Esimesena valminud Olympic tegi avareisi 1911. aasta juunis.
Kapteniks oli ka siis Edward J. Smith. Kuna Titanicust endast väga palju pilte
ei olnud ja filmiklippe üldse mitte, siis kasutati hiljem Titanicuga juhtunu
illustreerimisel väga palju kaadreid Olympicust. Karjääri vältel elas Olympic
üle paar kokkupõrget, teenis sõja ajal vägede transpordilaevana ja lammutati
1935. Seitse nädalt peale Titanicu põhjaminekut pidi Olympic äärepealt sõitma Cornwallis
Land´s Endi juures madalikule. Juhtunu vaikiti maha, sest keegi ei soovinud uut
suurt kära.
Seeria kolmas laev pidi
algul nimeks saama Gigantic, kuid Titanicuga juhtunu õnnetuse järel nimetati
ümber Britannicuks. See valmis 1914, kuid liinile ei jõudnud, sest Briti valitsus
võttis ta teenistusse hospitallaevana. 21.novembril 1916 sõitis laev Egeuse
meres miini otsa ja uppus. Vraki avastas 1976.aastal tuntud Prantsuse
mereuurija Jacques Cousteau.
Olympicu sünd
(vettelaskmine) toimus Päikese ja Jupiteri ühendusega Kaaludes (Titanicu
vettelaskmisel Päike kvin. lõunasõlmega). Hästi sümboolne see ühendus, Jupiter
Olümpose valitseja!
Kaalude keskel omavahel
ühenduses Merkuur, Olympia, Veenus ja Marss. Ehitusnumber 400 on Ducrosa,
ühenduses Neptuuniga Vähis.
Must Kuu Skorpionis
kvadratuuris Leviathaniga Lõvis.
Uraanil täpne opositsioon
Neptuuniga.
Et kaks laeva on
sisuliselt nagu vennad, seda näitab laeva vettelaskmise kaardis Olympia ja
Titania väga täpne ühendus Kaaludes, ühendusega liituvad siis ka planeedid
Kaaludes. Titanicu ehitusnumber 401 (Ottila) on Olympicu kaardis 24 Jääras
opositsioonis siis Päike-Jupiter ühendusega. Ja Olympicu ehitusnumbri 400-ga
(Ducrose) üsna täpses kvadratuuris.
Titanicu ehitusjoonised
kiideti heaks 28.juulil (31) 1908. Päike Lõvis trigoonis Saturniga Jääras.
28.juuli oli ühtlasi Kuu loomise päev, 4 kraadi Lõvis.
Ehitusnumber 401 (Ottila)
Skorpionis kvadratuuris Musta Kuuga Lõvis. Marsil ühendus Scyllaga Lõvis.
Charybdisel ühendus
põhjasõlmega Vähis.
Merkuur ühenduses Angeliga
Vähis.
Uraanil ühendus
Poseidoniga Kaljukitses.
Titania ühenduses Varunaga
Kalades.
Jääras on Saturnil,
Orcusel ja Sednal täpne kolmikühendus. Kõik kolm retrograadsed. See seis on ka
laeva tellimise ajal peaaegu sama, Saturn natuke eemal.
Veel on sel ajal Graves
ühenduses Rip´iga Sõnnis.
Memnon ühenduses Pluuto ja
Apophisega Kaksikutes.
Lucifer opositsioonis
Saturniga Jääras.
Medusa ühenduses Merkuuriga
Vähis.
Samas Angel on samuti
ühenduses Merkuuriga ja Harmonia ühenduses Chaosega Veevalajas. Ajastu pingete
kasvule viitas Pluuto täpne kvadratuur Erisega.
Laeva peakonstruktor oli
Thomas Andrews (7.02.1873-15.04.1912). Tema kosmogrammis on Päike ühenduses
Titaniaga Veevalajas opositsioonis Musta Kuuga ja kvadratuuris Pluutoga Sõnnis!
Saturnil ühendus Thomasega Kaljukitses. Konstruktori seosed laeva joonistega.
Chiron laeva jooniste Saturnil.
Laeva hukkumise seosed
kosmogrammiga. Päike Thomase Neptuunil (ta ise jagas laeva saatust). Saturn
tema Pluutol. Pluuto arvatavasti tema Kuul.
Teiseks konstruktoriks oli
J.B.Ismay ise (12.12.1862-17.10.1937). Kosmogrammis Titania, põhjasõlme ja
Thomase täpne kolmikühendus Amburis. Tähenduslik on ka täpne Charybdise ja
Scylla ühendus null kraadi Kaaludes ning ühends ka Saturniga. Kolmik on
opositsioonis Neptuuniga. Laeva konstruktsioonis tehti oluline viga. Veekindlad
vaheseinad oleks pidanud ulatuma peatekini. Sellest, et laev siiski upub sai
varsti aru T.Andrews ja mõistis ka tehtud vea saatuslikkust.
Jooniste Leviathan Amburis
asus tema (Ismay) Päike-Veenus ühendusel. Titania tema Chironil. Jooniste
Pluuto tema Mustal Kuul.
Enne jooniste heakskiitu
oli Kuu varjutus 21 Kaljukitses (13.07.1908). Sinna kraadi tuli laeva tellijale
üleandmise aegne Must Kuu.
Laevahuku seosed
kosmogrammiga. Laeva Pluuto Mustal Kuul. Laeva Jupiter tema planeetide
kogumikul mille moodustavad Merkuur, Titania, põhjasõlm, Veenus ja Päike
Amburis.
Titanic oli siiski
projekteeriate unelmate laev. Liiga kõrged olid ambitsioonid ja uhkeldamise
soovid. Sellele viitavad näiteks Icarose ühendus lõunasõlmega laeva tellimisel.
Phaeton Pluuto ja põhjasõlme keskpunktis Kaksikutes ning Daedaluse ühendus
Jupiteriga. Lendamisega seotud asteroidid sümboliseerivad ka liiga kõrget
lennukust, reaalsusega mittearvestamist, võimaluste ülehindamist jms.
järgneb...
1 kommentaar:
Võrdlemisi huvitav on nn Titanic´u huku ja Föderaalreservi loomise kaarte võrrelda. Ühe legendi järgi aeti Titanic´u nime all tuntuks saanud laev meelega põhja, et selle käigus likvideerida sujuval viisil oponente, kes segasid Föderaalreservi loomist. Ülirikaste maailmas on suur laev ja väga suur hulk inimesi lihtsalt peenraha, peaasi et saaks sujuvamalt oma äri ja võimu kasvatada.
Kui on palju vaba aega, ei teeks paha ka võrrelda Eesti Vabariigi 1991.a. ja tollesama Föderaalreservi (23.detsember 1913, Washington) loomise kaarti. Maailm on ikka väga väike ning aeg on samuti väga suhteline.
Postita kommentaar