„Viking Sally“ anti üle
tellijale 29.juunil 1980. Teistel andmetel 20.juunil 1980.a. Kuid kuupäev
29.juuni esineb enamikes dokumentides
sagedamini. Päikesel seskvadratuur Uraaniga, kvintiil Saturniga, sekstiil
Jupiteriga.Veenusel opositsioon Neptuuniga, mõlemad retroliikumises ja mõlemad
planeedid kavadratuuris Marss-Saturn ühendusega Neitsis – T kvadratuur.Veel on
Marss-Saturnil ühendus Leviathaniga Neitsis. Üleandmise Päike trigoonis
kiilupanemise Lõunasõlmega. Merkuur (R) asub 25 Vähis, üks kraad vähem kui
hukkumise ajal asus Marss. Kuu Kaljukitse märgi teises dekaadis, hukkumise ajal
jõudsid sinna Uraan ja Neptuun. Kuu tegi läheneva opositsiooni Merkuurile,
Sednal ühendus Salli`ga Sõnnis. Veenus samas märgis ja retrograadne, kui ta oli
laeva vettelaskmisel – Kaksikutes.
Laeva
Eestile
Laeva ostis Estline
Marine Co Ldt, mis registreeritud Küprosel, 15.jaanuril 1993.a. ja prahtis
selle meeskonnata Eesti laevandusfirmale E-Liini AS-le. Estline`i teenistuses
sai laeva nimeks „Estonia“. Uue nime andmise otsustas Estline juhatus. Estline
Eesti-poolne direktor oli Johannes Johanson.
Laev saabus Tallinna
16.jaanuaril 1993. Laevaküljel veel uut kirja (Estline) ei olnud, kuigi
trafaretid olid autotekil valmis. Ent vana kiri „Wasa Line“ oli valgeks
värvitud. Sel päeval Marsil täpse kvadratuur Jupiteriga. Veenusel ühendus Musta
Kuuga Kalades.28.jaanuaril 1993.a. sõitis Balti Laevaremonditehase sadamast
Koplis välja juba „Estonia“ nimega. Paar tundi enne väljasõitu olid laeva ühel
küljel puudu veel kaks suurt tähte (E ja S). Kuul Jääras opositsioon Jupiteriga
ja kvadratuurid Marsiga Vähis.
Pingelist kaarti
vaadates selline tunne, et remonti tehti kiirustades ja ülepeakaela.
Laevakere ja seadmed
olid kindlustatud Trygg-Hansas 48 miljoni dollari eest. Muu vara oli
kindlustatud 12 miljoni dollari peale. 55 % sellest oli kindlustatud edasi
Londoni kindlustuspoliiside turul.
Aktsiaselts „Estline
Eesti“ asutati Tallinnas 22.novembril 1989.aastal (jällegi kolmapäev). Firmas
pidi koos Rootsi laevafirmaga „Nordström & Thulin“ juba järgmisel aasta
jaanipäevaks avama Tallinna ja Stockholimi vahel laevaliini.“Valge laev tuleb
juunis“, kuulutas sel puhul „Eesti Ekspress“. Ostes kandis laev „Wasa King“
nime.
Huvi laevaühenduse
loomiseks Rootsiga oli Eestis tohutu ja läbirääkimised sujusid kiiresti
Tolleaegne ENSV transpordiminister Tiit Vähi andis pikema jututa „Nordström
& Thulinile“ kümneks aastaks monopoli Tallinn – Stockholmi liinile.
Moskvast saadi luba pühaduseteotuseks, mida terves Nõukogu Liidus polnud varem
kunagi lubatud: välismaalased võisid tulla laevaga Tallinna 48 tunniks
viisavabalt tingimusel, et sõidavad sama laevaga tagasi.
Estline kaardis on Kuu
(keskpäev) samas kohas kui pandi kiil „Viking Sallyle“ Neitsis. Laeva
vettelaskmisel oli samas ka Kuu ja asteroid Karma. Päike on 0 Amburis, seal
lähedal toimus kuuvarjutus 25.mail 1994. Saturnil ühendus Neptuuni ja
Charybdisega Kaljukitses mis opositsioonis Jupiteriga. Koos on Veevalajas
Atropos ja Scylla. Ja Estonia on 5 Kaaludes, kraad rohkem kui sinna tuli
hukkumise Päike. Jupiter Vähis ja retrograadne.
Koostööleping ühise
laevafirma asutamiseks sõlmiti Helsingis „Hesperia“ hotellis 28.augustil 1989.
„Nordström & Thulin“ ostis seni Kopenhaageni – Oslo liinil sõitnud reisiparvlaeva
„Dana Regina“ ja ristis selle pärast remonti „Nord Estoniaks“ „Estline“ nime
mõtles välja Laidwa perekond ja logo kujundas tema poeg. Eestis olid laevafirma
asutajateks valdavalt transpordikomiteele alluvad riigiettevõtted, näiteks
Tallinna Autobussikoondis, Eesti Maanteed, Veoatode Liit ja loomulikult Valga
Autobaas, mida Vähi oli enne ministeeriumisse asumist juhtinud ja mille
ärisõbrad peagi erastasid. „Estline“ tegevjuhiks määrati endine Tartu
kommunistide juht Tõnu Laak. Laidwa suureks üllatuseks osutus Laak nii heaks
juhiks, et muidu komparteid ja KGB-d nagu tuld pelgav väliseestlane Laidwa
usaldas Laagi täielikult.
Koostöölepingus on
Päikesel ühendus Estoniaga Lõvi/Neitsi piiril. Jupiteril opositsioon
Saturn-Neptuun ühendusega Kaljukitses. Leping sõlmiti kolm päeva enne
päikesevarjutust 7 kraadi Neitsis (31.08.1989). Selles kraadis asus laeva
kiilupanemise Põhjasõlm.
Estline oli „Estonia“
hukkumise ajal mustas nimekirjas – just
äsja oli juhtunud õnnetused kaubalaevadega „Cap Canaille“ ja „Donata“ ning
reisilaeva „Mare Balticum`ga“. Rootsi ähvardas Estline tegevuse jõuga lõpetada
ja teatas, et kõigi eelduste kohaselt 1.juulil 1995 kehtima hakkav seadus
võimaldab korduvalt õnnetusi põhjustavate laevakompaniide aluste Rootsi
saabumise keelata. Juuli esimesel päeval oli Merkuuril ühendus Veenuse ja Musta
Kuuga Kaksikutes, mis kvadratuuris
Marsiga Neitsis.
Vaatame, kas ostmine
oli hea tehing või mitte. Ostmise kosmogrammis on Neptuunil täpne ühendus
Uraaniga Kaljukitses, 18 kraadi ja ühendus ka Merkuuriga. Veenusel ühendus
Musta Kuuga Kalades, ahvatlus ja kiusatus suurt raha teha. Seda toetas ka Marsi
trigoon Vähist, andis julguse ja teotahte. Marsil Vähis täpne kvadratuur
Jupiteriga Kaaludes. Jupiter ühtlasi T kvadratuuri tipu planeet.
Ostukaart (15.01.1993)
näitab, et „kurjad“ on omavahel kokku leppinud ja ostukaardi ära pingestanud.
Lucifer, Scylla ja Rip koos Kaljukitses. Merkuuril ühendus Neptuuni ja Poseidoniga.
Marsil (retrograadne) ühendus Oceanaga Vähis, Veenusel ühendus Musta Kuuga
Kalades. Keskpäeva Kuul ühendus Lilithi ja Nemesisega Kaalude lõpus. Leviathan
koos Chimaeraga Amburis, Poseidonil täpne ühendus Merkuuriga Kaljukitses,
lähedale jäi ka Päike. Uraan-Neptuunil ühendus Atroposega Kaljukitses.
Eesti lipu all alustas
„Estonia“ regulaarset liinisõitu 2.veebruaril 1993.a. Nagu eespool sai
kirjutatud, enne oli ta väikeses remondis ja värviti valgeks. Nüüd on ka siin
Neptuunil täpne ühendus Uraaniga aga seda 19 kraadi Kaljukitses. Päike teeb
opositsiooni Stockholmile Lõvis. Merkuuril täpne ühendus Saturniga Veevalajas. Estonia
ja Tallinn on omavahel kvadratuuris. Marsil (jätkuvalt retrograadne) täpne
opositsioon Scyllaga Kaljukitses ja Mustal Kuul opositsioon Charybdisega
Neitsis. Jupiter samuti retrograadne Kaaludes (kuuendat päeva).
Nii ostu kui ka esimese
reisi kaartides on T kvadraadid. Reisi omas ka suur õhutrigoon, mille tippudes
Kuu, Jupiter ja Merkuur/Saturn. Ostu ja esimese reisi Jupiter on 14 Kaaludes,
siis viimase reisi Jupiter 14 Skorpionis. Esimese reisi kaardis Pluutol ühendus
Karmaga Skorpionis. Päikesel opositsioon Stockholmiga (10.48 R) Lõvis. See
kraad on laeva vettelaskmise AC kraad. Marsil opositsioon Sverigega
Kaljukitses. Pluutol ühendus Karmaga Skorpionis.
järgneb ...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar