pühapäev, 14. juuni 2009

Lend AF 447


Viimase aja suurim lennuõnnetus on meedias pideva tähelepanu keskpunktis olnud. Seepärast ei ole mõtet kõigest sellega seotud ümberjutustust tegema hakata. Astrofoorumites on samuti pikalt ja laialt ära toodud rida erinevaid seise, mis analüüsivad või viitavad õnnetuse asjaoludele. Mina teen seda omal moel, nii nagu ma ennegi olen teinud, võtan lisainfona appi teemaga seotud asteroidid. Muidugi ei saa ignoreerida planeete, ilma nendeta pole võimalik ülevaadet või analüüsi teha. Usun, et asteroidid ühe osana suurest taevasest mosaiigist aitavad heita valgust toimunule, juhivad tähelepanu erinevatele võimalustele. Mis tegelikult juhtus ja miks, seda me praegu täpselt ei tea ja kas saamegi kunagi teada.

Lend algas Rio de Janeirost kell 19.03 kohaliku aja järgi. Kaart räägib meile seda, et peamised tegurid katastroofi toimumisele võisid olla ja nähtavasti ka olid Merkuuri retrograadse liikumise lõppemine. Siis planeet nagu seisaks, tema energia on seisakus. Direktiivse liikumisega planeet on elektriline ja annab energiat välja. Retrograadne aga on magneetiline ja ta kogub energiat. Merkuur sisaldab endas tohutult infot, kuid see teave on kaootiliselt segamini. Tema aspektide kaudu see kaootilisus siis korrastub. Ja nüüd, tema seisaku ajal, on see kaose infokogum eriti võimendunud ning kogu infovoog on lainetena vägagi segi paisatud. Üleminek ühelt energia liigilt teisele tekitab segaduse, kumbki liik ei toimi piisavalt, et seda ühtlaselt edasi anda. Seda segavoogu me siis igaüks võtame vastu ja töötleme ümber. Meie vastuvõtu tingimustest oleneb siis tema kas positiivne või negatiivne toime. Niiöelda “vastuvõtu jaamast” sõltub energiavoo edasine toime. Seepärast väga tihti juhtub siis igasuguseid õnnetusi või ebameelivaid sündmusi transpordi liikluses, sides, inimsuhetes ja teistes Merkuuri valdkonna asjades. Merkuuri keskmine direktiivne liikumine on 90 minutit ööpäevas ehk 1 kraad ja 30 minutit. Mai viimasel päeval liikus ta aga ainult 2 minutit.

Merkuur tegi õnnetuse ajal kvadratuuri kolmikühendusele Veevalajas – Chiron, Neptuun ja Jupiter. Sellele kooslusele lisab oma värvingu Pandora. Oluline näitaja see mitmikühendus selles asjas. Lendamise peamine näitaja on ka Uraan, mis väljalennu kaardis on ühenduses IC-ga. Et lennati tagasi Prantsusmaale, seda näitab Gallia ühendus Uraaniga. Samuti sümboliseerib see ootamatut sündmust Prantsusmaa jaoks. Neljas maja aga sümboliseerib millegi lõpetamist, kadumist! Nataalses horoskoobis vaadatakse elu lõppu samuti neljanda maja järgi, samuti tehakse seda solaarkaardis. Pealegi tegi Kuu opositsiooni Uraanile ja läheneva kvadratuuri Pluutole. Foorumites on veel rida teisigi planeetide seoste teemal juttu katastroofi põhjustest, neist saab lihtsalt igaüks juba ise otsida ja lugeda.

Oma teemaotsimise ja analüüsi käekirja järgides toon ära need huvitavamad momendid, mida leidsin.
Sündmuse Päike lennuki stardi kaardis on ühenduses Chaosega Kaksikutes. Ja seda kaost ning arusaamatust lennuõnnetusega on tõesti palju. Asteroid Chaos on sageli igasuguste õnnetuste puhul nagu “tellitud” kohal ja segab kõik pea peale. Võiks veel pakkuda, et lennuki komandör kaotas valitsemise lennuki üle. Oleks siis ainult Chaos tegev, Päikesega koos on veel asteroid Brasilia. Ja selline seis tõi esiteks kohe selle riigi meedia tähelepani alla ja lend ju ka algas linnast, mis asub Brasiilias. Et asi veelgi huvitavamaks kujuneks, siis asteroid Moira on samuti selle ühendustega mestis. Saatuse jumalanna sümboliseerib ettemääratust. Ühenduste kogum on kvadratuuris Saturniga (väljalennu kaardis 9 majas), mis taevase vikatimehe poolt juhiks nagu asjaolule, et Brasiiliat ootab ees vägagi ebameeldiv sündmus. Saturni kanda on kogu kaardi valitsemine, AC Kaljukitses, millele teeb ühenduse horisondi kohale tõusnud Pluuto. Viimase aspekti tegi Kuu Saturniga 5,5 tundi enne väljalendu. See ühendus oli siis opositsioonis Icarusega. Ja Saturni poolt oli hoiatus, tema kvadraadi poolt Päikesele koos seal olevate kaaslastega.

Pluuto, kui millegi lõpetamise ja ümberkujunemise näitaja, on ühenduses veel kahe leinamist näitava asteroidiga – Memnoni ja Mnemosype`ga. Ega seda nii sageli juhtu, et kaks mälestamise jumalannat on koos Kaljukitses ja pealegi veel ühenduses allilma valitseja Pluutoga. Lennu sihtkohaks oli Pariis, asteroid Paris on suhteliselt lähedal Pluutole Amburi lõpus. Kolmas otseselt mälestusega seotud asteroid on Memoria. Tema asus Skorpionis ja tegi kaardis opositsiooni Luciferile Sõnnis.

Merkuur, kui peamine tegija kaardis, on selle Luciferiga ühenduses ning lisaks veel asteroid Oceana`ga. Lend Euroopasse kulges peamiselt üle Atlandi ookeani. Reisi Euroopa suunas näitab veel asteroid Europa ühendus Merkuuriga. Nii, et asjaga seotud tegelased ikka “kenasti” töös ja tegevuses. Vetemaailma valitseja Poseidon on ühenduses Vertexiga. Viimane osaleb samuti tihti katastroofide kaartides.Näiteks kaksiktornide hukkumises oli Vertex kvadratuuris Neptuuniga. Madriidi terroriaktis (11.03.2004) oli Vertex opositsioonis Merkuuriga.

Päikesega koos olevad taevakehad asuvad kaardi 6 majas, maja, mis muu hulgas näitab ka õnnetusi. Selles majas asub Phaeton, lendamise sümboliseeria. Tema kvadratuur Kuuga on täpne ja koos teise lendamist sümboliseeriva Icarusega moodustub nende kolme vahel T- kvadraat. Icarus on kaardi 3 majas ning reisimise telg 3-9 majad on kaardis siis pingeliselt esile tulnud. Kaardi MC 26.49 Neitsis on ühenduses Karmaga. Lendu on võrreldud ka esimese mehitatud lennuga, mis toimus 17.dets. 1903. Siis oli Päike, Kuu ja Uraan Amburi 25-s kraadis. Nüüd tegi Uraan sellele kraadile kvadratuuri ja Kuu samuti kvadratuuri. Ja Merkuur oli koos Icarusega Kaljukitses. Selle ühendusele tegi nüüd Must Kuu konjunktsiooni.

Hauda sümboliseeriv Graves on ühenduses asteroidi Hel`ga Lõvi alguses kaardi 8 maja tipu lähedal. Asteroid Rip (puhka rahus) on ühenduses Põhjasõlmega. Ja leina ning mälestustseremooniat sümboliseeriv Requim on koos Rio de Janeroga Veevalajas, tehes opositsiooni Gravesile. Peamised surma ja leinaga seotud asteroidid on selles loos tugevasti tegevad ja iseloomustavad täpselt juhtunut ning sündmuse kohta. Isegi lennuki tüübi (A 330-200) numbreid kasutades sain tulemuse, mis sobitub loosse. 330 numbri all on asteroid Adalberta ja 200 on Dynamene. Mõlemate vahel on trigoon ja nad asuvad õhumärkides. Peamine on see, et Adalberta teeb opositsiooni Lakrimosaga (sümb. leina) ja kvadratuuri Stormiga. Üks lennuki kadumise ja õnnetuse põhjusteks loetakse sattumist tormi ning äikese kätte, mis viis rivist välja elektrisüsteemid. Storm on Skorpionis ja teeb opositsiooni Merkuurile. Asteroid 200 Dynamene on seotud merega, aspekt Veenusega on samuti opositsioon.

Üheks lennuki avarii põhjuseks oletatakse mootorite riket, kas seda näitab Marsi sisenemine Sõnni? Marsi aspektid asteroididega oleksid – Clematisega (elulõng) trigoon, Lilith`ga sekstiil, Memnoniga trigoon. Neist nüüd küll ei loe seda põhjust välja. Marsi peamine aspekt on konjunktsioon Veenusega Jääras, orb 5 kraadi kaardi 4 majas. Ka tulekahju lennukis ei ole minu silmis kaardis näha. Marsi pinget näitab täpne poolteistkvadratuur Saturnile. Selle järgi ainult avarii põhjust oletada on raske.

Suuremaks tõenäoliseks põhjuseks võiks olla äike, seda sümboliseeriv Thora on ühenduses numbriga, mis näitab lennuliini koodi – 447. Selle numbri all on asteroid Valentine ja nad koos Thoriga asuvad siis Vähis kaardi 7 majas. Neile lähedale jääb Varuna, mis teatavasti osaleb seal, kus lõhnab skandaali ja kõmu järgi. Kuid asteroid Reasoner (põhjus) ja Musta Kuu ühendus kaardi 1 majas Kaljukitses võib juba rohkem viidata õnnetuse põhjustele. Ühendus teeb opositsiooni Thorile.

Veel üheks põhjuseks tuuakse ära kütuse kokkuhoidmist. Asteroid Oileus on väljalennu kaardis 4 majas ja konjunktsioonis Veenusega. Kui võtta nii, et Veenus on raha, siis on isegi mõeldav, et kütuse pealt püüti kokku hoida? Samas Veenuse sekstiil Jupiter-Neptuun ei eelda seda.
Turbulentsi sattumine, millest enam välja ei saadud, on ka pakutud üheks õnnetuse põhjuseks. Tormipiirkonnast aga lendasid umbes samal ajal läbi veel Iberia ja Lufthansa lennukid. Neil midagi ekstreemset ei juhtunud. Kiirust, tuult, tormi ja turbulentsi sümboliseerib Uraan. Tema asend kaardi IC-l võikski seda võimalust näidata, mismoodi lennuk oma eksistentsi lõpetab, mille tagajärjel.

Hukkumise põhjuseks võib vabalt olla lihtne inimlik eksitus, mis viis tehtud vea või vigade tagajärjel lennuki allakukkumisele. või siis mitme vea kokkulangemine üheks suureks, mis viis tragöödiani.
Meedias oli juttu ka võimalikust terroriaktist. Asteroid Bomben on 16 Kaksikutes, sinna lähedale jääb nii Päike kui ka Phaeton ja kaardi kuuendasse majja! Veel on Bombenil täpne kvadratuur Poseidoniga.

Otsingute raskust, ebamäärasust ja põhjuste tegelike teadasaamist takistab kindlasti see Merkuuri ja Jupiter-Neptuuni kvadratuur. Kui juba mängus Neptuun, siis selget sotti asjast pea võimatu või siis keeruline leida. Otsingute käik ka seda näitas, algul leiti mingid õnnetuse jäljed, mis hiljem osutusid mitte nendeks mida otsiti. Nüüd on jõutud konkreetse lennuki ohvrite ja lennuki osade leidmiseni. Neptuuni asi segada, sogada, udustada, viia valedele jälgedele. Mõistusega ei saa Neptuuni võtta. Kogu see lugu on vägagi kummaliselt segane, press kirjutab arusaamatustest nii otsijate kui kogu info teatamise ebamäärasustest, vasturääkivustest jms. teemal.

Ainult lennu alustamise kaardist jääb väheseks, et teha mingeid lõplike järeldusi. Oluline on ka lennuki enda kaart. Lennuk, pardatähistusega F-GZCP, tegi oma esimese lennu 25. veeb. 2005. Nüüd, vaadates transiite, näeme, et Kuu tegi konjunktsiooni Kuuga, Jupiter ja Neptuun konjunktsiooni Veenusele, Icarus konjunktsiooni Merkuurile, ja Veenus konjunktsiooni Põhjasõlmele. Esimese lennu Merkuur on opositsioonis Kuuga. Kaardis endas on Päikese ja Uraani ning Phaetoni konjunktsioon Kalades. See ühendus teeb viimase lennu Päikesele koos tema kaaskonnaga täpse kvadratuuri. Seoseid leiab veelgi aga need oleksid siis peamised.

See lennuk tegi 2006. aasta 17. augustis läbi avarii, mis juhtus kodulennuväljal Pariisis. Maa peal põrkus kokku teise lennukiga. Vigastused olid väikesed ja varsti lubati lennuk peale remonti uuesti lendama. Selle päeva seis oli järgmine. Päike koos Saturni ja Phaetoniga Lõvis. Merkuur ja Veenus koos Lõvi alguses esimese väljalennu Parisé peal. Transiitne Uraan tegi konjunktsiooni Phaetonile ja Must Kuu konjunktsiooni Kuule. Kui nüüd keegi oleks enne lendu saanud teha kaardi, arvesse võttes nimelt just selle lennuki, siis oleks ohud ja hukkumisele viitavad seisud andnud ainet häirekella löömiseks. Aga seda praktiliselt pole ju võimalik teha. Maailmas on tuhandeid lennukeid ja kõiki neid astroloogiliselt jälgida pole võimalik. On võimalus võtta mõni konkreetne lennuk ja aastast aastasse tema töökäiku jälgida. Siit kohe probleem, kes maksab ja kas võetakse tõsiselt arvesse, kui eelnev prognoos viitab ohule.

Kaksiktornide hukkumise päeval oli lendamiseks soodus päev aga irvhambad kõvasti võtsid sellel teemal sõna. Unustasid ära, et samal ajal oli õhus tuhandeid teisi lennukeid ja nendega ei juhtunud midagi. Pealegi oli see ettekavatsetud terroriakt, mitte loodusjõu või tehnilise rikke tõttu allasadanud lennud.

Mööda ei saa minna ka lennuki omaniku Air France loomise kaardist. Firma loodi 7. okt. 1933. Kaardi Kuu (keskpäev) on Phaetoni lähedal Sõnni lõpus opositsioonis Veenus-Marss ühendusega. Merkuur kvadratuuris Saturniga, orb on küll üsna suur, 8 kraadi. Merkuur on ka opositsioonis Uraaniga. Päike konjunktsioonis Rio de Janeiroga Kaaludes, tehes väljalennu Päikesele trigooni. Katastroofi transiit näitab - Veenuse konjunktsiooni Uraaniga, Merkuuri konjunktsiooni Phaetoniga, Saturni konjunktsiooni Neptuuniga. Paris on opositsioonis Musta Kuuga. Chiron, Neptuun ja Jupiter konjunktsiooni Põhjasõlmega.

Veel üht teist selle lennuga seotuna, 19 prantslast 72-st lendasid tagasi oma preemiareisilt, mille nad said heade töötulemuste eest. Paar päeva enne seda lendu levitas Argentiina press, et nad said ähvardusteateid, et lennule Pariis-Rio de Janeiro tehakse terroriakt. Kas kaardist seda on näha? Lennuki kadumise päeval teatas firma General Electric oma pankrotist (ei ole sellele kinnitust leidnud), lennuki mootorid on sama firma toodang. Numeroloogidel on omad meetodid ja arvutused, kasutatud on erinevaid numbreid, kellaaegu ja mulle tundmatud koode. Aga seoseid lugedes päris põnevad asjad tulevad välja.

Lennuki oletatava allakukkumise koha üsna lähedale jäävad pisikesed saared St. Pedro ja St. Paulo, mis kuuluvad Brasiiliale. Asteroidid Peter ja Paul on ka juhtumiga seotud. Peter asub 19 Sõnnis ja sisuliselt teeb ühenduse Merkuuriga ning on aspektis siis kõigega, mida Merkuurgi on. Paul on 28 Kaksikutes ja moodustab trigooni Jupiter-Neptuuniga, kvadratuur Lakrimosaga.

Selline siis ülevaade lennust, mis viis märga hauda 228 inimest. Ära sai toodud peamised asteroidid, mis õnnetusega seotud ja ega neid vähe ei olnud. Nüüd ütleks üks astrohuviline selle peale, et jälle üks asteroidika, mitte astroloogia. See aga oligi eesmärk, et tuua ära väiksemate planeetide osa sündmuse toimumises. Aga keegi teine võiks kirjutada ainult planeete kasutades teistsuguse artikli ning analüüs tuleks samuti huvitav ja ülevaatlik. Oleks põnev lugeda ja sellest õppida.
Delfis oli lugeda uudis, et naine, kes jäi hiljaks sellele lennureisile, hukkus paar päeva hiljem autoõnnetuses Austrias. Ääretult kummaline asi see etteantud elupikkus, kas pole.

4 kommentaari:

Tiina Laanejärv ütles ...

Lisaksin omalt poolt veidi kuupäevalist infot tolle lennuki kohta. Lennuki esimene lend pärast valmimist toimus 25. veebruaril 2005. Air France'i omanduses lendas see esimest korda 5. aprillil 2005 kell 16.00 Toulouse-Blagnaci lennuväljalt ning esimene kommertslend toimus 18. aprillil 2005.
Riost väljumise aeg oli tõesti 19.03, aga tegelik õhkutõusmine toimus kell 19.29 kohaliku aja järgi. Nagu lennureisijad teavad, kulub suurel lennuväljal aega rajal õigesse kohta sõitmiseks ja ka oma järjekorra ootamiseks.

Valor ütles ...

Aitähh lisakuupäevade eest. Täpsema uurimise jaoks vajalik teave.Eks nende kellaaegadega ole jah sageli segadust. Raske määrata, milline see õigem on.

Tiina Laanejärv ütles ...

Ma arvan, et lennu algus on ikka 19.03, kui lennuk väravast sõitma hakkas. Muud kellaajad on info mõttes, et kui pakub huvi.

Valor ütles ...

Ma ise mõtlesin ka nii, et liikumise algus on ikkagi nagu olulisem.